Гарантія

14 днів

Переконайтесь, що з моменту покупки пройшло не меньше 14 днів

Товарний чек

Повернення та обмін товару можливе лише за наявності чеку

Звернення до нас

Ви завжди можете звернутися до нас у будь-який зручний спосіб

Гарантія

БРК Електрикс надає офіційну гарантію виробника. Гарантія на продукцію становить від 1 до 3 років з дати покупки. По деталях гарантійного обслуговування телефонуйте менеджеру компанії: (067) 550-25-05
Гарантійний випадок:
  • порушено збереження гарантійних пломб;
  • наявні механічні або інші пошкодження, спричинені дією зовнішніх чинників;
  • порушені правила використання, викладені в експлуатаційних документах;
  • проводилось несанкціоноване розкриття, ремонт або зміна внутрішніх комунікацій та компонентів товару, змінена конструкція або схеми товару;
  • неправильно заповнені документи (модель товару, серійний номер, дата продажу, печатка магазину, підпис покупця та ін.);
  • змінений, стертий або не може бути встановлений серійний номер або програмне забезпечення.
Гарантійним випадок не визнається у разі:
  • природного зносу або вичерпання ресурсу;
  • пошкоджень в результаті стихійних лих (природних явищ
  • пошкоджень, викликаних змінами напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі;
  • пошкоджень, викликаних дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли в результаті з'єднання і підключення товару до інших пристроїв;
  • пошкоджень, викликаних використанням товару не за призначенням або з порушенням правил його експлуатації;
  • використання програмного забезпечення, яке не входить в комплект виробу і / або не передбачено виробником.

Обмін та повернення товару

Згідно із законодавством України споживач має право на обмін товару (повернення коштів) протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі у випадках:
  • якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням;
  • товар неналежної якості.
2.Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.
3.У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати:
  • пропорційного зменшення ціни;
  • безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;
  • відшкодування витрат на усунення недоліків товару;
  • розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;
  • вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.

Виникли запитання?